Minimaal 15% meer plaatsingen door slimmere targeting
Case Jobboard marketing

WAT IS jobboard marketing?
Iedereen kent Indeed en Monster, maar wie is er ook bekend met werkzoeken, nationale vacaturebank of de vele niche jobboards per doelgroep? In het oerwoud dat jobboard marketing soms kan voelen, gaat het vooral om flexibiliteit, wendbaarheid en gebruik maken van automatisering.
Door middel van jobfeeds kunnen wij koppelen met elk jobboard dat relevant is voor jouw bedrijf. Zo kan je meerdere jobboards tegelijk managen. zonder dat het enorm veel tijd opslokt. Door slimme instellingen gaan de vacatures automatisch on- en offline en geef je nooit meer geld uit aan vacatures die al gesloten zijn.
Onze jobboard partners
Met deze jobboards hebben wij een vergaand partnership. In veel gevallen kunnen wij daardoor korting aanbieden en unieke technische oplossingen bieden.


Resultaten
Meer goede sollicitanten
Zet je budget in op de plekken waar je doelgroep zich ook daadwerkelijk bevindt.
Automatisch on- en offline
Na aanmaak van een vacature in je ATS direct geplaatst op relevante jobboards.
Betere spreiding
Genoeg sollicitanten op de ene vacature binnen? Dan schuift het budget automatisch door naar een vergelijkbare rol.
Technisch partner
Profiteer van ons technisch partnership met jobboards en Channable. Hiierdoor profiteer jij mee van kortingen en de laatste ontwikkelingen.
Ben jij klaar voor slimmer werven?
Kom er in 3 minuten achter wat jou te doen staat om jezelf klaar te stomen voor veel meer sollicitanten. Voor elk niveau is er een passende oplossing.

WAT WE HEBBEN GEDAAN
1. ATS check
Heb je een ATS en zo ja, staat alles daar goed ingesteld?
2. Koppelen
Vacatures op je website worden gekoppeld aan jobboards die relevant zijn zodat ze ook zichtbaar zijn op die platformen.
3. Budgetplan
Hoe de budgetten worden verdeeld over de verschillende jobboards doen we in onderling overleg en sturen we continu bij.
4. Uitbreiden
Wij groeien met jou mee. Nieuwe doelgroepen, meer sollicitanten, grotere budgetten, wij zijn er klaar voor.
5. DATAKWALITEIT EN PRESTATIES
De eerste weken na livegang hebben we de datakwaliteit in de gaten gehouden en gezorgd dat deze goed door bleef komen
