Je organisatie enthousiast maken voor digital (samen)werken.
Case Digitale Adoptie

WAT IS DIGITALE ADOPTIE?
Wij scharen digitale adoptie onder het kopje strategie, waarbij het doel is om je bedrijfsresultaat te verhogen. Veel organisaties willen wel digitaler gaan werken, maar lopen tegen barrières aan waardoor het minder snel gaat dan gehoopt. De grote vijand: de status quo. Niets zo gemakkelijk als gewoon blijven doen wat je deed. En dan verbaasd zijn dat er niks verbeterd.
Wij hebben in meer dan 50 organisaties bijgedragen aan het versnellen van digitale adoptie. Zo klein mogelijk beginnen en gas geven als de eerste succes worden geboekt. Wij brengen de kennis en ervaring, gecombineerd met enthousiasme en passie voor recruitment marketing. Het enige dat we van jou vragen is een open houding en de wil om er voor te gaan.
Resultaten
Sneller plaatsen
Door slimmere inzet van data en techniek hebben we de doorlooptijd van lead tot plaatsing versneld. De effectiviteit van de recruitment operatie soms wel 50% verhogend.
Betere keuzes
Wie datagedreven beslissingen kan nemen, verlaagt de kans op fouten. De kansen zijn beter inzichtelijk en de bedreigingen ook. Dat helpt enorm in het creëren van draagvlak voor digitalisering.
STEVIGE GROEI
Verdubbeling of zelf verdrievoudigen? Het kan, we deden het al, maar is ook afhankelijk van waar je vandaan komt. Wat we zeker weten is dat er altijd een hoop te winnen valt. In marge en omzet.
BLIJE TEAMS
Als je nog niet van digitaal succes geproefd hebt is het lastig voor te stellen. Maar, teams die digitaal fijn samenwerken, resultaten boeken en daardoor mooie carrières opbouwen, die zijn gelukkig.
BLIJE AANDEELHOUDERS
Met een digitale basis heb je veel minder last van verloop van personeel. Zeker als je beste personeelslid onverhoopt vertrekt. Aandeelhouders lopen daardoor minder risico. Prettig.
AANTREKKELIJKE WERKGEVER
Onze klanten trekken makkelijker goed personeel aan dankzij een toekomstgerichte aanpak die aanspreekt. Zeker voor jongere collega's erg belangrijk.
Ben jij klaar voor de toekomst?
Kom er in 3 minuten achter waar jij staat in je digitale transformatie. Je krijgt direct huiswerk mee op basis van je niveau.

WAT WE HEBBEN GEDAAN
1. GROWTH SCAN
Met onze growth scan maken we een dwarsdoorsnede op de zes kerncompetenties die wij belangrijk vinden.
2. PLAN VAN AANPAK
Met de uitkomst van de growth scan in de hand wordt een plan van aanpak geschreven en rolverdeling bepaald.
3. PROJECT OF RETAINER
We starten een samenwerkingsvorm op die past bij het plan van aanpak. Dit kan in de vorm van projecten of retainers. Wat er nodig is om het doel te behalen.
4. BIJSTURING
Via tussentijdse evaluaties checken we in of er resultaat wordt geboekt en wat er nodig is om het doel te behalen. We committeren ons altijd aan een bedrijfsdoel.
5. INSPIRATIESESSIES
Hoe verder de samenwerking vordert, hoe meer onze rol verandert in die van trendwatcher en inspirator. We experimenteren met nieuwe tools, doen werksessies op mogelijk kansen en gaan samen langs bij partners.
