Geen grip op recruitment uitgaven?

      Wij koppelen data van Jobsite, ATS & marketing kanalen met onze TALENT TRACKER. Zo zie je waar geld weglekt. Bespaar de helft per plaatsing!

      /talent-tracker/ Tool

      Zie het hele speelveld

      Wat als we je vertellen dat er een simpele oplossing is?

      Talent Tracker van Hero Hub geeft je orde in de chaos. Eén platform, al je gegevens, en duidelijkheid over je return on investment.

      Eindelijk. Met Talent Tracker zie je het hele speelveld.

      Gebrek aan data zorgt voor hoge kosten per plaatsing

      Als je niet meet, hoe weet je dan waar je budget naartoe gaat?

      Jobsites, ATS, social ads. Allemaal belangrijk, maar de data is verspreid. De puzzelstukjes liggen overal maar het volledige plaatje is een mysterie. Hoe krijg je grip op dit complexe proces?

      Jouw recruitment budget verdient beter.

      Zonder samenhang tast je in het duister. Waar komen de kandidaten vandaan? Welk kanaal is jouw goudmijn?

      Het is tijd om de vinger op de zere plek te leggen en op zoek te gaan naar een oplossing die werkt.

      Dus weg met die frustratie. Tijd voor de waarheid achter jouw cijfers.

      Digital marketing connected

      je ogen en oren

      Dagelijks inzicht, de prestaties van kanalen in kaart gebracht, en het vermogen om snel en effectief beslissingen te nemen. Met Talent Tracker zie je welke kanalen en campagnes werken.

      Dit zorgt voor een kortere time-to-hire, laat je zien waar je geld moet inzetten en geeft je de informatie om keuzes te maken die ertoe doen. Van begin tot eind, met Talent Tracker heb je grip op de zaak.

      Net zo enthousiast als wij?

      Wij nemen contact met je op voor een gratis demo van onze Talent Tracker en vertellen graag hoe je snel resultaat behaalt

      De ervaring van Maandag®

      Toen we bij Maandag® aan de slag gingen, was het recruitmentproces vooral een berg tools en data. Er was een ATS, ze gebruikten meerdere kanalen zoals LinkedIn en Indeed, en er was een eigen jobsite. Het zag er op het eerste gezicht allemaal wel oké uit.

      Maar... Er speelde meer, want men had na even doorvragen eigenlijk geen flauw idee welk kanaal de juiste kandidaten opleverde. Ze gaven bakken met geld uit zonder te weten wat het nou écht opleverde. Er werd afgerekend 'in de mix'. Het was een doolhof zonder uitgang. Herkenbaar?

      Bij Hero Hub hebben we dit al talloze keren gezien en opgelost.

      Met onze Talent Tracker hebben we bij Maandag® alle tools en kanalen aan elkaar gekoppeld. Eindelijk kwamen alle gegevens samen op één centraal dashboard. Dat maakte het mogelijk om het gedrag van kandidaten te volgen vanaf het eerste contact tot aan de indiensttreding.

      Maandag® had binnen 6 weken inzicht. Ze konden zien welke kanalen de meeste kwalitatieve sollicitanten opleverden en welke niet.

      Met de inzichten uit Talent Tracker konden ze vervolgens de budgetten gericht inzetten, op de winnende kanalen. De overbodige kanalen? Die zijn vaarwel gezegd.

      Resultaat? Maandag® zag een stijging van 60% in kwalitatieve sollicitanten en een vermindering van 40% in kosten per plaatsing. De time-to-hire werd met twee weken verkort.

      Het recruitment team kon eindelijk efficiënt en doelgericht werken. De bijvangst van dit proces was dus een flinke boost in teamtevredenheid.

      Maandag® bewijst dat de juiste data in combinatie met een slimme strategie de sleutel is tot succesvol recruitment. Talent Tracker van Hero Hub was het missende puzzelstukje in hun recruitmentproces.