De sleutel tot hogere conversies: ons volledige Customer Journey Plan!

      Haal het optimale resultaat uit je funnel met ons uitgekiende Customer Journey Plan voor jouw bedrijf.

      Laat een Customer Journey Plan uitvoeren

      Met een Customer Journey Plan van Direct Impact weet je precies hoe jouw customer journeys er uit zien en krijg je concrete acties om meer waarde te bieden op verschillende fases in de journey. 

      We geven je 5 pragmatische slides met een helder overzicht van je belangrijkste customer journeys, inclusief de belangrijkste touchpoints en minimaal 3 customer personas. 

      Met ons plan kun je gerichter inspelen op de behoeften en verwachtingen van je klanten, waardoor je meer klanten krijgt, de klanttevredenheid verhoogt en de loyaliteit van je klanten versterkt.

      Full Funnel Channel Scan

      Wanneer kiezen voor een Customer Journey Plan?

      • Je wil inzicht krijgen in de volledige ervaring van je klant, van het eerste contactmoment tot aan de nazorg.

      • Je wil de communicatie en interactie met je klanten verbeteren door te begrijpen waar en wanneer ze het meest betrokken zijn.

      • Je wil de retentie verhogen en klantverloop verminderen door proactief in te spelen op de behoeften van je klanten.

      • Je wil de ROI (return on investment) van je marketinginspanningen maximaliseren door gerichter en efficiënter te adverteren en te communiceren.

      Krijg meer klanten, verhoog klanttevredenheid en bouw aan loyaliteit!

      Optimaliseer de klantreis

      Wij zorgen ervoor dat je jouw klantreis naadloos aan kan sluiten op de behoefte van je (potentiële) klanten.

      Begrijp de behoefte van jouw klanten

      Wij maken inzichtelijk waar jouw klanten behoefte aan hebben in iedere fase van de klantreis. 

      Verhoog klantloyaliteit

      Krijg concreet advies om de klantretentie en frequentie te verhogen.

      Het maximale uit je Customer Journey halen?

      Met een Customer Journey Plan zit je nergens aan vast

      Als je een Customer Journey Plan bij ons afneemt, dan kun je helemaal zelf bepalen hoe je daar vervolg aan geeft. Maar je weet in ieder geval precies wat je moet doen om je strategie te verbeteren voor efficiëntere en betere campagnes.

      • Wil je het advies helemaal zelf oppakken? Dan weet je precies waar de winst ligt. 

      • Wil je jouw team opleiden om jouw Customer Journey optimaal in te richten? Dan helpen wij je met maatwerk trainingen. 

      • Wil je ons als jouw team inschakelen om jouw online marketing in de hoogste versnelling te zetten? Dan staat ons sterrenteam voor je klaar.

      Social Ads 2

      Waarom voor ons kiezen?

      Ons motto is: Be Nice, Be Bold and Get It Done. Dat ademen wij in alles wat we doen en zijn. 

      We zijn een informele en fijne partner om mee te werken, maar vertellen je altijd precies waar het op staat als het gaat om het verbeteren van je bedrijfsresultaat. 

      U vraagt, wij draaien? Daar doen wij niet aan. Wij onderzoeken en vertellen je wat je nodig hebt, zoals je van experts mag verwachten. 

      En als we ontdekt hebben waar de winstkansen liggen en we op één lijn zitten over de actiepunten, dan gaan wij in volle vaart vooruit om de resultaten voor jouw bedrijf te verbeteren. 

      Customer Journey Plan: € 2500,- (ter waarde van € 4000,-)

      Wil je precies weten hoe je jouw Customer Journey optimaal kan inrichten? 

      Dan is een Customer Journey Plan precies wat jij nodig hebt. 

      Omdat we zoveel mogelijk impact willen maken en ondernemers het maximale uit online marketing willen laten halen, stoppen we er meer werk en waarde in dan dat we er voor vragen. 

      We garanderen dan ook dat ons plan grote impact zal hebben op je online resultaten als je onze adviezen opvolgt. 

      Maar omdat iedere scan maatwerk is en veel van onze tijd en aandacht vergt, kunnen we er slechts 3 per week opleveren. 

      Wil je dus impact maken met jouw online marketing? Wacht dan niet te lang en vraag er direct een aan!

      Vraag een Customer Journey Plan aan voor jouw bedrijf

      En ontdek hoe jij het maximale uit je Customer Journey kunt halen